Benefietconcert i.s.m. Koninklijke Marechaussee en Meisjes met de Wijsjes

Benefietconcert Koninklijke Marechaussee en Kids Fun Sports Zone. Kiwanis Brunssum ondersteunt kinderen met sport, spel en gezondheid: Op zaterdag 23 juni vindt in de Brikke Oave in Brunssum een benefietconcert plaats van het Trompetterkorps der Koninklijke Marechaussee.

Het concert begint om 19.45 uur. De zaal gaat open om 19.15 uur. De opbrengst komt ten goede aan de Stichting Roda Midden in de Maatschappij en nog enkele goede doelen in Parkstad, die zich voor jongeren inzetten. De Stichting Roda Midden in de Maatschappij richt zich daarbij op drie pijlers; Participatie, Gezondheid en Respect. Het concert wordt georganiseerd door Serviceclub Kiwanis te Brunssum, Fanfare St Barbara en gesteund door de gemeente Brunssum.