Klaverblad verzekeringen sponsort Fanfare Sint Barbara

In aanloop naar het concours lopen wij als vereniging tegen een aantal kostenaspecten aan. Om deze aspecten geen hindernis te laten zijn in onze voorbereidingen hebben wij gezocht naar een aantal sponsoren. Een van deze gulle gevers is Klaverblad Verzekeringen, zij hebben een financiële bijdrage gedaan aan onze vereniging t.b.v. preparatie van ons concours. Wij zijn hen dan ook zeer erkentelijk dat we op 23 november aanstaande, mede dankzij hun steun, kunnen plaatsnemen op de buhne en ons zorgvuldig en uitgebreid beoefende muzikale programma ten gehore kunnen brengen.

Klaverblad-verzekeringen-Fanfare Sint Barbara, Brunssum

Natuurlijk kunnen wij naast de financiële steun van Klaverblad verzekeringen nog meer steun gebruiken om goed beslagen ten ijs te komen. Bent u geïnteresseerd om ons te sponsoren, neem dan gerust contact op.